czwartek, 26 lutego 2015

Tusz do rzęs, La Roche Posay, Respectissime Densifieur


Witam Was serdecznie. Wiem, że dawno nic nie pisałam, ale trzeba było się przygotować do sesji. Dziś powiem Wam o moich spostrzeżeniach odnośnie tuszu do rzęs La Roche Posay, Respectissime Densifieur. Jest to mascara przeznaczona dla oczu wrażliwych, a co z innymi aspektami oczu?(pogrubienie, wydłużenie rzęs, etc.). Wszystkich zainteresowanych zachęcam do dalszego czytania. 


Informacje:

Firma:           La Roche Posay
Produkt:        Respectissime Densifieur
Pojemność:   8,3 ml
Cena:            73 zł



Recenzja

Ten tusz jest bardzo dobry dla wrażliwych oczu. Nie mam po nim żadnych podrażnień, czy swędzenia oczu. Ale niestety na tym koniec jego plusów. Nie dość, że jest drogi, to nie robi nic poza przyczernienia rzęs. Jeżeli próbuje się dołożyć drugą warstwę, to tylko skleja rzęsy i trzeba się napracować aby je rozczesać. Minimalnie wydłuża, ale wcale nie pogrubia ich. Jeśli chodzi o szczoteczkę, to katastrofa. Nie lubię tak wygiętych szczoteczek, o tak krótkich włoskach. Bardzo trudno pomalować, rzęsy nie chcą "wchodzić" w tą szczoteczkę. Dla mnie używanie tej maskary to męczarnia. Kilka razy do niej podchodziłam i zawsze tak samo wyglądam po malowaniu. Praktycznie TYLKO przyczernione są rzęsy. Jestem nim rozczarowana.




Plusy:
+ nie podrażnia oczu;

Minusy:
- nie pogrubia rzęs;
- nie podwija rzęs;
- cena.

Niestety u mnie ten tusz nie zdał egzaminu. Więcej razy go na pewno nie kupię. 

Pozdrawiam, Noltea:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz