czwartek, 25 grudnia 2014

Przygotowania do ślubu część V

Witam Was serdecznie. Dziś pierwszy dzień Świąt, ale znalazłam czas na napisanie tego posta;) To teraz czas na mojego P:) Dwa tygodnie temu w sobotę byliśmy z narzeczonym wybrać garnitur i inne dodatki  do jego stroju. Rok temu byliśmy na targach ślubnych i już wtedy zdecydowaliśmy się na firmę New men. Posiadają ładne kroje (klasyczne z nutką nowoczesności) i garnitury są wykonane z dobrej jakości materiału. Serdecznie mogę polecić salon w Łodzi w CH M1. Perfekcyjna obsługa doradzi i wyjaśni na co zwracać uwagę. To co bardzo mi się podobało, to jest to, że najpierw wysłuchała czego oczekujemy i później doradzała. A nie jak niektórzy, narzucali swoje zdanie (komplementowali wygląd) i próbowali na siłę coś sprzedać. Nie lubię takiego zachowania, czuję się wtedy skrępowana. Ale nieważne... Garnitur (na ślub i poprawiny) będzie szyty na miarę, jest to dodatkowy koszt + 20% do pierwotnej ceny. To wcale dużo nie wynosi, a jest konieczne. Inaczej Pan Młody podczas tańca nie dał by rady podnieść ręki. Skoro jest i tak szyty na miarę to mogliśmy dokonać zmian bez dodatkowych opłat. Tj. zmienić materiał, z jakiego ma być wykonana klapa, kozerka, klapa piersiowa i kieszenie (obszycie lub całe, zmienić guzik, itd.).Tutaj zamieściłam Wam rysunek obrazujący gdzie co jest.
Kamizelkę, krawat i poszetkę wygraliśmy w konkursie na targach ślubnych. Ale kamizelka jest za duża, to ją dopasują za darmo;) Zamiast krawatu chciałam musznik. Lecz pani powiedziała nam, że niepotrzebnie kupować, gdyż można szeroki krawat zawiązać w ciekawy sposób np. w kłosa.

źródło: http://static.tipy.pl/art/w139/15131_big.jpg

W takim razie zrezygnowaliśmy z musznika. Ale nie zrezygnowaliśmy z ozdobnej szpilki (bardziej ja nie dałam zrezygnować mojemu P ;p).
Jeśli chodzi o koszulę to również będzie szyta na miarę. Mój narzeczony ma kołnierzyk w rozmiarze 39, a ramionach jest szerszy niż standardowy wymiar. Te koszule są, albo za małe w jednym rozmiarze, albo za duże w drugim. Oczywiście oby dwie koszule będą miały mankiety na spinki (które też już sobie upatrzyliśmy w salonie). Również w salonie są do kupienia skórzane buty, polski produkt. W całkiem przystępnej cenie. Bardzo ładne, dobrze wykonane. Również zdecydowaliśmy się na nie. Jak kupować to wszystko;) Skarpetki i pasek też;) 
My jak zwykle dużo wcześniej niż potrzeba zamawiamy, ale mamy już to z głowy. Na nasz termin spokojnie można by zamawiać w lutym/marcu (5-6 miesięcy wcześniej bo należy uwzględnić postój wakacyjny w szyciu).
Teraz czas coś o mnie:) Suknia na poprawiny będzie kolorystycznie pasować do Pana Młodego. Dość szybko udało mi się ją kupić. Wystarczył jeden wyjazd do CH Polros. Jestem z niej bardzo zadowolona, jest idealna;) Teraz wystarczy kupić buty i biżuterię. Wtedy mój strój na poprawiny będzie kompletny;) Na dziś to tyle;)
Pozdrawiam, Noltea;*
źródło:http://zaproszeniaslubnegoleniow.manifo.com/czcionkief

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz