niedziela, 24 sierpnia 2014

Recenzja lakieru Fashion Studio Astor, Seria Candy Collection

Witam Was:) Dziś przedstawię Wam moją opinię na temat lakieru Fashion Studio 004 Delicious Violet z serii Candy Collection z Astor'a. Buteleczka zgrabna, idealnie pasuje do tej kolekcji (wygląda bardzo cukierkowo;p). Szerokość pędzelka zaliczyłabym raczej to tych węższych. Przy nakładaniu pędzelek delikatnie się rozkłada w wachlarz, co sprawia że malowanie jest łatwiejsze. Już jedna warstwa wystarczyła, aby ładnie, jednolicie rozłożyć kolor. Kolor jest ciekawy, nazwałabym go marmurkowym fioletowym. Jest to chłodny fiolecik z drobinkami pyłu srebrnego. Jeśli chodzi o konsystencję to nie jest ani za gęsta, ani za bardzo lejąca, idealnie dopasowana do nałożenia tego lakieru. Na temat schnięcia jest mi ciężko powiedzieć, bo nakładłam dwie warstwy, ale schną w krótszym czasie niż inne lakiery, bo mnie ździwiło, że już mogę funkcjonować. Jeśli chodzi o trwałość to jest równie dobra;) Nigdzie się nie połamał i nie poodpryskiwał, a już mam go 6 dni;) Tylko na końcówkach się delikatnie starł.







Pozdrawiam, Noltea:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz