środa, 18 marca 2015

Pomadka, Chanel Rouge Allure


Witam Was serdecznie:) Jak dobrze już wiecie świat m.in. kręci mi się wokół planowania wesela. Właśnie takie wydarzenie zobowiązuje (moim zdaniem) do tego aby zainwestować w niektóre kosmetyki. Są to: pomadka oraz perfumy (post ukaże się wkrótce). Makijaż będzie mi wykonywać profesjonalistka, ale chciałbym aby zastosowała moją szminkę. Tak gdybym miała poprawiać usta, to aby był to dokładnie ten sam kosmetyk. Długo szukałam idealnej dla mnie pomadki, która będzie matowa, ślubie różowa i będzie mi pasowała:) I w końcu znalazłam jest to Chanel Rouge Allure nr. 91. A co dokładnie o niej sądzę napiszę poniżej;)


Informacje:
Firma:           Chanel
Produkt:        Pomadka Rouge Allure
Dostępność:   m.in. Douglas
Cena:             ok. 130 zł 



Recenzja:

Już na wstępie napiszę, że jestem tym produktem zachwycona. Chanel naprawdę zaproponowało nam bardzo dobrą pod względem jakości pomadkę. Dopracowała ją w największym stopniu. Mimo iż wiedziałam jaki mniej więcej odcień różu chcę kupić, to zdziwiła mnie ilość dostępnych ślicznych kolorów, dobrze napigmentowanych. Gdybym tylko mogła, to bym prawie całą gablotkę wykupiła^^ Ale jak na razie mogę sobie tylko o tym pomarzyć;) Tak jak każdą pomadkę, tą też nakładam za pomocą pędzelka (pierwszą aplikacje, bo kolejne poprawki to zazwyczaj już samą szminką). Ogromnym atutem jest tutaj to, że sama "nie wychodzi" poza kontur ust. Tam gdzie ją nanieśliśmy, tam jest. 
Jeśli chodzi o jej trwałość, to jest dobra, w końcu jest matowa (ten typ wśród kosmetyków do ust ma największą trwałość, ale też wysuszają usta bardziej niż inne, dlatego usta muszą być dobrze odżywione). Nie zostawia śladu ani na szklakach, ani na policzkach (bo nie chcemy umalować naszych gości gdy będą nam składać życzenia). Ale jeśli już będę musiała coś poprawić, to z dumą wyciągnę moją małą chanelkę. Opakowanie jest piękne, klasyczne, czarno-złote. Posiada ciekawe zamknięcie na kliknięcie;) To zabezpiecza nas przed przypadkowym otwarciem w torebce. 




Plusy:
+ piękny kolor, 
+ wysoka pigmentacja, 
+ bardzo ładny i subtelny zapach,
+ opakowanie - wytworne i eleganckie,
+ trwałość,

+ nie rozmazuje się,
+ mimo iż jest matowa to nie wysusza moich ust.

Minusy:
- cena.





Mam już ją jakiś czas i jestem z niej, jak już wyżej pisałam, zadowolona:) Jeżeli poszukujecie jakieś dobrej jakościowo pomadki i możecie sobie pozwolić na wydanie troszkę większej ilości gotówki, to zachęcam do wypróbowania właśnie tej. 

Pozdrawiam, Noltea:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz