wtorek, 10 marca 2015

Płyn micelarny do twarzy i oczu, BeBeauty


Witam Was serdecznie:) Dziś opowiem Wam o tym co myślę o płynie micelarnym do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu z BeBeauty dla skóry wrażliwej. Zainteresowani niech dalej czytają;)


Informacje:
Firma:           BeBeauty
Produkt:        
Płyn micelarny do twarzy i oczu
Dostępność:   Biedronka
Cena:             ok. 8 zł 



Recenzja:

Jest to płyn micelarny z dobrze znanej nam Biedronki. Wiele osób na przeróżnych blogach i forach go zachwala. Ja niestety nie jestem z niego zadowolona. Zmywa tylko delikatny makijaż. Z tym typowo wieczorowym gdzie jest eyeliner i dwie warstwy tuszu całkowicie sobie nie radzi. Dosyć dużo go zużywam podczas jednego demakijażu. Bardzo podrażnia moje oczy, po prostu niemiłosiernie szczypie. Na twarzy pozostawia niemiłe uczucie lepkości, które od razu zmywam wodą. Jedyne co mi się podoba w tym płynie to otwieranie i to, że butelka jest przezroczysta i widać ile płynu jeszcze pozostało. (i jak długo mam się z nim męczyć).



Plusy:
+ tani,
+ lekki, przyjemny zapach,
+ przezroczysta buteleczka z ciekawym otwieraniem.

Minusy:
- podrażnia oczy,
- twarz się po nim lepi,
- nie domywa makijażu.



Niestety mimo iż uważam, że Biedronka posiada dobre jakościowo kosmetyki (niektóre), to ten płyn micelarny do twarzy i oczu do nich nie należy. Na pewno więcej razy go nie kupię, bo się nie sprawdza.

Pozdrawiam, Noltea:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz