czwartek, 19 marca 2015

Share week 2015 – kogo poleca JustNoltea


Witam Was serdecznie dzisiaj przeglądając moje ulubione blogi na jednym z nich natknęłam się na ciekawą akcję. Jest to Share week, czyli tydzień polecanek, gdzie każdy autor v/bloga może polecić trzech swoich ulubionych internetowych twórców (a dokładniej to ich v/blogi). Akcja zorganizowana jest po raz czwarty przez Andrzeja z blogu JestKultura, ja będę w nim uczestniczyć po raz pierwszy. Ciekawe ile osób zgłosi się w tym roku. Już nie mogę się doczekać wyników^^ Gorąco zachęcam każdego do wzięcia w nim udziału:)

Aby wziąć udział w tej akcji trzeba postępować według określonych zasad. Są one bardzo proste. Generalnie chodzi o to,  aby napisać posta na swoim blogu, wkleić linki do postu na JestKultura oraz wpisaniu adresów polecanych blogów do formularza (z wyjaśnieniem dlaczego go polecasz). Akcja trwa do 21go marca, czyli do tej soboty!

Moje typy


Jest wiele blogów, które mam zaznaczone w ulubionych, ale muszę się przyznać, że nie czytam ich regularnie. Jedne rzadziej, drugie częściej, a  na jeszcze inneinnych tylko przeglądam ilustracje.  Ale mam nadzieję, że spośród tych moich ulubionych wybiorę takie, które Wam się spodobają i coś z nich wyniesiecie:) Gotowi? To zaczynamy!



Jest Rudo by Natalia Sławek
www.jestrudo.pl

Jest to blogerka, która zarówno świetnie fotografuje, jak i w jasny sposób potrafi wytłumaczyć jak korzystać z Gimpa;p Wiele nauczyłam się właśnie od niej, postępując według jej zaleceń. Oprócz tych umiejętności, w ciekawy sposób opowiada o swoich losach, odczuciach, potrafi spojrzeć na świat z innej perspektywy. Cudownie się o tym czyta. Gorąco zachęcam:)


CZARY Z DREWNA
czaryzdrewna.blogspot.com

Jest to blog gdzie przeglądam zazwyczaj ilustracje. Są to przepiękne i niebanalne ozdoby własnoręcznie wykonane z drewna. Tutaj szukam inspiracji do dekoracji mojego mieszkania. 


Red Lipstick Monster
www.youtube.com/channel/UCl0PF-MS9QRT1y8px7-NsuA
     
Jest to vlogerka, i posiada kanał na YT. Szalona, spontaniczna, radosna i profesjonalna pani Ewa, która jest wizażystą i pircerem. Oprócz nauki wizażu na jej kanale możemy znaleźć dużo ciekawych informacji. Ma niezwykle tolerancyjne podejście do życia. Opowiada o wszystkim w ciepły i życzliwy sposób. Również ją gorąco polecam:)


Pozdrawiam serdecznie, JustNoltea:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz