czwartek, 6 listopada 2014

Bell Ladycode - Kremowa pomadka do ust


Witam Was jakiś czas temu kupiłam sobie jesienna nowość prosto z Biedronki. Tak z Biedronki, a to że jakaś rzecz jest z tego sklepu nie znaczy że jest gorsza. Wiele razy się o tym przekonałam, że można tam znaleźć produkty tzw. DIT, czyli dobre i tanie;) Jedną z takich rzeczy jest właśnie ta pomadka. Jest to idealny kosmetyk na tą porę roku. 
Wszystkich zainteresowanym moją opinią zapraszam do dalszej części posta;)



Informacje:

Firma:          Bell

Produkt:       Ladycode, Creamy Lipstick
Kolor:           Coffee copper, nr 03
Cena:           8,99 zł
Dostępność: Biedronka



Recenzja:


Czymś co bardzo mi się spodobało podczas zakupu tej pomadki było jej opakowanie. Prócz normalnego plastikowego opakowania, które musi być, pomadka znajdowała się w kartoniku. Był on szczenie zamknięty i podczas zakupu miałam pewność, że nikt do niej nie zaglądał. Ale już go nie mam, wiec niestety nie mogę Wam go pokazać (w takcie rozpakowywania cały się zniszczył).




Teraz przeję już do samego produktu.

+ genialna pigmentacja;

+ kolor- miedziana kawa, jest żywy, metaliczny, bez drobinek brokatu;
+ dobrze nawilża usta;
+ trwała;
+ nie podkreśla skórek;






Co mogę o niej więcej powiedzieć? Chyba tylko tyle, że jest to kosmetyk godny polecania, i do tego ma naprawdę atrakcyjną cenę;) 

Pozdrawiam Noltea;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz