niedziela, 9 listopada 2014

Bourjois, Volume Glamour Ultra Care Mascara


Witam Was serdecznie:) Dziś chciałabym Was opisać, jak dla mnie idealny, tusz do rzęs. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do dalszego czytania:)



Informacje:

Firma:            Bourjois
Produkt:         Volume Glamour Ultra Care Mascara
Cena:             46 zł \12 ml
Dostępność:   Sklepy drogeryjne

Recenzja



Ta mascara jest idealna dla wrażliwych oczu, zarówno podrażnionych alergią jak i soczewkami kontaktowymi. Nadaje ładny wygląd wydłużonych i delikatnie pogrubionych rzęs. To co jest dla mnie ważne to fakt, że nie skleja rzęs podczas malowania, a dodatkowo nadaje fajną cechę delikatności i miękkości w dotyku. Jego efekt można budować warstwami od naturalnego do mocnego, ale nie dramatycznego (jeżeli wiecie o co mi chodzi). Produkt nie osypuje się w ciągu dnia. Łatwo i szybko można go zmyć.



Jeszcze wspomnę o szczoteczce. Dla mnie jest dobra, chociaż mogłaby być mniejsza. Mam małe oczy i musiałam się najpierw do niej przyzwyczaić.

Jedyna wadą, a bardziej "nie zaletą" jest to, że nie zauważyłam efektu odżywienia rzęs, jak napisał producent, ale to dla mnie nie jest aż tak bardzo istotne. Ważne jest to, że to jak na razie jest to najlepszy tusz dla alergików. 




Serdecznie go polecam;)

Pozdrawiam, Noltea:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz