czwartek, 13 listopada 2014

Oriflame, Lip Impact Crayon


Witam Was bardzo serdecznie. Dziś Wam przedstawię recenzje kredki- szminki do ust z Oriflame. Niestety była dla mnie wielkim rozczarowaniem. Jeżeli jesteście zainteresowani, to zapraszam do dalszego czytania.



Informacje:

Firma:            Oriflame
Produkt:         Lip Impact Crayon

Kolor:         Intensive Cherry
Cena:              17 zł
Dostępność:   Oriflame
Recenzja

Generalnie, uwielbiam wszelkie tego typu produkty, więc gdy zobaczyłam te kredki do ust, od razu chciałam chociaż jedną wypróbować. Poszłam do konsultantki i zamówiłam sobie jedną. Wszystko było by z nią dobrze, bo ma naprawdę piękny, intensywny kolor wiśni, ładnie nawilża usta, jest całkowicie matowa, przyjemny owocowy zapach ale ma jedną poważną wadę. Przede wszystkim chodzi tu o jego trwałość. Nie można do niej znaleźć pasującej temperówki. Nie wchłania się w usta. Zostawia ślady na wszystkim (grubą warstwą) czy to na szklankach czy to na skórze. O ile to mogłabym przeżyć, to najgorsze jest to, że wylewa się poza kontur ust i się rozmazuje. Wczoraj po obiedzie narzeczony zwrócił mi uwagę, że chyba zimno mi wyskoczyło. A to niestety ta kredka;/ Szkoda bo po umalowaniu ładnie wygląda, ale nie będę specjalnie na wszystko uważać aby ten efekt podtrzymywać.









Nie uważam, żeby to był produkt wart polecenia, na pewno drugiego bym sobie nie kupiła. Mimo, że tak ładny kolor.
Pozdrawiam, Noltea:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz