czwartek, 20 listopada 2014

Revlon, ColorBurst Matte Balm


Witam Was serdecznie. Dziś przedstawię Wam Revlon, ColorBurst Matte Balm. Dostałam ją w prezencie i moje pierwsze wrażenie było pozytywne. Jeśli chcecie wiedzieć co myślę o niej zapraszam do dalszej części postu.

Informacje:



Firma:            Revlon
Produkt:       
ColorBurst Matte Balm

Kolor           210 Unapologetic Sans Remords
Cena:             50 zł
Dostępność:   Drogerie



Recenzja


Jestem wielbicielką matowych pomadek. Tym bardziej jak zauważyłam, że to piękny mocny róż. Nie przeszkadzało mi nawet to, że nie przepadam za kosmetykami tej firmy. Tutaj w miarę pozytywne wrażenie.

Plusy:
+ Piękny kolor;
+ Dobrze napigmentowana pomadka;
+ Łatwa aplikacja;
+ W tej "kredce" wkład się wysuwa;
+ Dla mnie jest tu zapach mięty (lubię ten zapach i w kosmetykach wcale mi nie przeszkadza);

Minusy:
- ogromnym minusem jest tutaj cena, naprawdę 50 zł?? Chyba tylko tyle się płaci za firmę;
- Mimo, że to balsam nie widzę tutaj odżywczych właściwości;
- podkreśla suche skórki;
- balsam szybko schodzi z ust, ale zmazuje się równomiernie, nie wychodząc poza kontur ust.





A tak prezentuje się na moich ustach w świetle dziennym. 




Z takiego prezentu jestem zadowolona, ale wiem, że sama bym sobie go nie kupiła.
A wy jakie macie odczucia do tego balsamu?

Pozdrawiam, Noltea;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz