piątek, 26 grudnia 2014

DIY Kominek


Witam Was serdecznie. Dziś przestawię Wam sposób jak można wykonać kominek do wosków zapachowych. Pomysł zaczerpnęłam od turkusowyhamak.blogspot.com. Bardzo mi się spodobał tym bardziej, że w domu posiadałam potrzebne elementy do jego wykonania;)
Do jego wykorzystania będą nam potrzebne:
- puszka po orzeszkach ziemnych;
- nóż;
- kombinerki;
- gwóźdź;
- biała farba do metalu;
- serwetka;
- klej do Decoupage'u
- pędzel;
- podstawka.
Gdy będziecie mieć to wszytko możecie przystąpić do pracy;)

Krok I
Ostrym nożem wbijamy się w puszkę. Proponuje tutaj zacząć od miejsca obok łączenia aluminium. To miejsce jest sztywne i będzie nam wygodniej wyciąć otwór.

Krok II 
Ja najpierw wycięłam linię wzdłuż dna puszki.

Krok III
Gdy już zdecydowałam się jak ma być szeroki otwór, to poprowadziłam dwie równoległe do siebie linie. 


Krok IV
Odstającą blaszkę energicznym ruchem zaczęłam wyginać do góry i w dół, aż się urwała. 






Krok V
Za pomocą gwoździa zrobiłam kilka dziurek. 


Krok VI 
Aby pozbyć się ostrych krawędzi zagięłam je do środka kombinerkami. 
Krok VII
Wybrałam podobające mi się wzory na serwetce i zabrałam tylko jedną warstwę własnie z tym wzorem.


Krok VIII
Rozłożyłam ją na blacie i za pomocą mokrego patyczka z watą obrysowałam wzór. To wszystko po to, aby w ładny sposób go wydrzeć.





Krok IX
Puszkę pomalowałam dwukrotnie przy użyciu wacików (aktualnie nie miałam nic innego). Drugą warstwę nałożyłam na drugi dzień.

Krok X
Po wyschnięciu puszkę ozdobiłam metodą Decoupage. (Pomalowałam wybrane miejsce klejem, następnie nałożyłam kawałki serwetki, i znowu nałożyłam klej). Teraz wystarczy tylko poczekać aż wyschnie i gotowe:)






Muszę Wam powiedzieć, że jest nawet wygodniejszy niż normalny kominek. Gdy chcemy wymienić wosk na inny to wystarczy tylko zmienić spodek;) A ten z woskiem włożyć do zamrażalki aby wosk odzyskać;)

Jak Wam się podoba;)
Pozdrawiam, Noltea;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz