wtorek, 23 grudnia 2014

Kominek do wosku zapachowego


Witam Was serdecznie. Dziś opowiem Wam o moim nabytku. Jest to kominek do wosku zapachowego. Kupiony został w Inter marche za niecałe 15 zł. Myślę, że to całkiem dobra cena jak za taki kominek, bo w internecie jak patrzyłam to ceny ok. 30 zł plus przesyłka, to by wyniosło ok. 40 zł. Gdy poszłam do sklepu i zobaczyłam ten kominek, to od razu przypadł mi do gustu;) Również wpasowuje się w okres Bożenarodzeniowy. Tak ślicznie wygląda ;) Mój wosk dostałam do babci mojego P;) Na samym początku byłam sceptycznie nastawiona do takich zapachów. I wosk został schowany do szuflady, ale po jakimś czasie gdy ją otworzyłam stwierdziłam, że warto było by wypróbować bo wcale nie ma tak nachalnego zapachu. Bardzo przyjemna woń wydobywała się z szuflady. Mój wosk zapachowy to Red apple wreath z Yankee Candle. Jest to przecudna mieszanka stworzona na ten okres Bożonarodzeniowy. Można wyczuć szarlotkę, cynamon z nutką słodyczy;) W kominku rozpuściłam ok. 1/5 objętości tarty. Zapach unosi się ok. 8 h, po tym czasie zawarte w nim olejki eteryczne się ulatniają.
Myślę, że to dopiero początek z zapachami i kominkami, a Wy możecie polecić mi jakiś zapach?





Pozdrawiam, Noltea:*

1 komentarz:

  1. Piękna jest radość w święta, ciepłe są myśli o bliskich. Niech pokój, miłość i szczęście dotyczy dzisiaj, Was wszystkich. Radosnych Świąt z marzeniami i pięknego Nowego Roku 2015 życzy Wanda

    OdpowiedzUsuń